Z A P R A S Z A M :)

.................................................

Uśmiechnij się

Rozmawiają przyjaciółki przy kawie:
- Opowiem ci co było ostatnio w „Modzie na sukces”.
- Mów
- Postrzelili Sally, wiesz tą grubą, rudą.
- No... Fajnie! I co to już cały odcinek?
- Nie, dwa...

***

Wieczorem żona do męża:
- Kochanie, a kochasz ty mnie jeszcze tak troszkę?
- No po co pytasz jak wiesz ze tak.
- Oj no bo my kobiety lubimy to słyszeć... A mocno mnie kochasz?
- Bardzo mocno.
- No to udowodnij mi to.
- Jak? Mam lecieć w środku nocy po kwiaty?
- No nie musisz... Jest 22 i dobrze wiesz cwaniaku że kwiaciarnie i tak już pozamykane...Ale możesz mi za to dać "dowód miłości" - mówi pełna nadziei, że zaraz się na nią rzuci.
- Nie kombinuj. Wiesz że jestem zjebany. Więc jedyny dowód jaki mogę ci dziś dać to dowód osobisty. Weź sobie. Mam w kieszeni w spodniach.

***

Chłopak zagaduje przypadkowo spotkaną dziewczynę z nadzieją na podryw:
- Cześć mała.
- Mała to jest twoja pała ja jestem niska.

***

Toasty:

- Za władzę.... w nogach cobyśmy do domu doszli.
- Jak mawiają genetycy: Do DNA!
- Za mamy... bo jak mamy to pijemy.

Brak komentarzy:

Loading...
Loading...