Z A P R A S Z A M :)

.................................................

Google Docs & Spreadsheets, Calender

Nie masz z jakiegoś powodu zainstalowanego edytora tekstu lub arkusza kalkulacyjnego, a musisz szybko napisać pismo lub coś policzyć. Masz Gmaila lub konto w Google. Wystarczy, że wejdziesz i zalogujesz się hasłem Gmaila/Google w Google Docs & Spreadsheets.
Dokumenty można drukować, importować i eksportować do popularnych formatów, udostępnić do edycji innym osobom i publikować w sieci.


Witryna Google Calender to sieciowa wersja managera informacją osobistą (tzw. PIM).

I wszystko to od Googla. Naciska na nas ten gigant internetowy. Ułatwia na życie, ale z drugiej strony kija - jak sie uzależnimy bedzie mógł dyktować warunki, bedzie znał nasze preferencje, zainteresowania, hasła, konta, historię wyszukiwania, bedzie miał władzę na nami, zostanie Bogiem.

Jak w tym, kawale co go ostatnio słyszałem o psie i kocie:

Pies myśli tak: Mój Pan głaszcze mnie, opiekuje się mną, daje mi jeść i schronienie. On jest Bogiem.
Kot myśli tak: Mój Pan głaszcze mnie, opiekuje się mną, daje mi jeść i schronienie. Jestem Bogiem.

Brak komentarzy:

Loading...
Loading...